Ve Vsetíně se po dohodě ředitelů ZŠ stanoví doba zápisu od pondělí 12. dubna do středy 14. dubna 2021, bezkontaktním způsobem od 12. dubna do 23. dubna 2021.
Žádosti o přijetí dítěte do 1. ročníku základního vzdělávání si mohou zákonní zástupci dětí vytvořit a zaregistrovat dítě k zápisu na www.zapis-zs-vsetin.cz od 1. března do 4. dubna 2021.
Žádosti o přijetí dítěte do 1. ročníku základního vzdělávání si mohou zákonní zástupci dětí vytvořit a zaregistrovat dítě k zápisu na https://www.zapis-zs-vsetin.cz/ od 1. března do 4. dubna 2021.
- V případě trvání stávajících opatření se zápis uskuteční pouze formálně podáním žádosti o přijetí k základnímu vzdělávání bez osobní přítomnosti dětí ve škole.
- Zastupuje-li dítě jiná osoba než jeho zákonný zástupce, je nezbytné, aby doložila své oprávnění dítě zastupovat.
- V případě využití bezkontaktního způsobu přihlášení dítěte k zápisu je potřeba údaje v přihlášce doložit kopií rodného listu dítěte a doložením vyplněného vzorového souhlasu s tímto zpracováním osobních údajů. Formulář ke stažení ZDE
Každá škola garantuje, že kopie rodného listu dítěte bude použita výlučně za účelem ověření totožnosti dítěte v řízení o přijetí dítěte do základního vzdělávání. Ihned po ověření údajů v přihlášce škola uvedené dokumenty skartuje.
Využije-li zákonný zástupce bezkontaktní způsob přihlášení bez doložení uvedených dokladů, bude vyzván k doplnění či předložení těchto dokladů osobně k nahlédnutí. Zákonný zástupce není povinen využít bezkontaktní způsob přihlášení.
- Nevyužije-li zákonný zástupce bezkontaktní způsob přihlášení, bude muset podat přihlášku osobně předáním ve škole s tím, že rodný list dítěte a občanský průkaz zákonného zástupce bude muset předložit k nahlédnutí pro účely ověření údajů v přihlášce.
- V případě žádosti o odklad povinné školní docházky budou rodiče postupovat obdobně s tím, že nemusí vyplňovat dotazník pro rodiče žáka 1. ročníku. Zprávu ze školského poradenského zařízení (PPP/SPC) a od pediatra vhodí spolu s žádostí o OPŠD do schránky. Pokud nebudou mít tyto dokumenty fyzicky k dispozici v době zápisu, učinili by tak v běžném termínu, tj. do 31. 5. 2021.
JAK PROBĚHNE ZÁPIS NA ZŠ VSETÍN, LUH 1544
- Podle § 37 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, je možné podání (tj. žádost o přijetí k základnímu vzdělávání) učinit písemně nebo ústně do protokolu anebo v elektronické podobě.
Přihlášku je tedy možné doručit následujícími způsoby:
-
a) do datové schránky školy (datová schránka ZŠ LUH - 7z5gjg2),
-
b) e-mailem s uznávaným elektronickým podpisem (nelze jen poslat prostý email!)
na e-mail: skolaluh@skolaluh.cz,
-
c) poštou,
-
d) osobní podání
- předáním ve škole: v případě osobního podání žádosti zákonným zástupcem dítěte bude organizovat škola příjem žádostí tak, aby nedošlo k vyšší koncentraci a pohybu osob v prostorách školy;
- vhozením do klasické poštovní schránky, která je umístěna venku u vstupu do školy (na adrese Jasenická 1544).
Rodiče, kteří využijí webové stránky www.zapis-zs-vsetin.cz, mají možnost požádat telefonicky, či prostým mailem a jejich žádost bude vygenerována, vytištěna a připravena k podpisu, kterého se rodiče zúčastní po domluvě za dodržení všech hygienických podmínek platných v den podpisu.
- Po ukončení mimořádných opatření uspořádá škola setkání s našimi budoucími žáky a jejich rodiči zaměřené na seznámení se s prostředím školy, vzdělávacím programem, učiteli a prostorami školy (motivační část zápisu).
Zápis bude uskutečněn s maximálním využitím v současnosti běžných ICT nástrojů pro distanční komunikaci.
Správní řízení bude probíhat ve dnech 27. – 28. 4. 2021. Rozhodnutí o přijetí bude vyvěšeno 29. 4. 2021 na úřední desce (v případě nenadálých událostí bude upřesněno).
Moc se na Vás těšíme v prostředí naší krásné a vybavené školy se skvělým zázemím a lidmi.
V případě potřeby či nejasností volejte:
- kancelář školy 571 431 790
- ředitele školy 734 522 280