Pokud víš o spolužákovi, kterému je ve škole ubližováno, můžeš zcela anonymně sdělit jméno takové osoby prostřednictvím internetové aplikace a zabránit tak rozvíjející se šikaně na samém začátku. Po kliknutí na odkaz www.nntb.cz, tlačítko JSEM STUDENT a tlačítko VYHLEDEJ ŠKOLU zadej celý název "Základní škola Vsetín, Luh 1544, klikni na tlačítko POKRAČOVAT, vyplň požadované údaje a klikni na ODESLAT. Odpovědné osoby na škole se začnou upozorněním neprodleně zabývat.

 

Schránka důvěry na odkazu

 

SCHRÁNKA DŮVĚRY
Kotva
NEPŘEHLÉDNĚTE
Vloženo nové učivo pro 1.- 4. roč. od 1.6.-5.6.2020
31.5.2020

ZDE

Informace pro rodiče
24.5.2020
Vážení rodiče,
od 25.5.2020 začíná pro přihlášené děti školní výuka. Objem učiva bude stejný pro všechny doma i ve škole. Pro děti, které se budou nadále vzdělávat doma, se budeme snažit zachovat videohodiny, během následujícího týdne budete postupně informováni o termínech (pokud dojde ke změně). Výuka Anglického jazyka v 1. a 2. ročnících bude nadále probíhat doma stejným způsobem.
 
Jsem deváťák!
11.5.2020

INFO

Bakaláři

Školní e-mail

Moodle

Naše florbalová akademie

Centrum dramatické výchovy

Virtuální prohlídka

Mapa webu
A
A
A

Metodik prevence

Vloženo: 22.8.2017 | Autor: Administrátor | Zobrazeno: 437x | Upraveno: 22.8.2017 | Upravil: Trochtova

Mgr. Renata Trčková

metodik prevence, školní speciální pedagog

Vzdělání: speciální pedagogika (PdF Olomouc)

Úřední hodiny: 

čtvrtek: 13:00 – 13:45 žáci
po domluvě rodiče, vyučující, žáci





 




Náplň činnosti školního metodika prevence

1)      Tvorba a realizace preventivního programu školy

 

2)      Realizace besed, programů zaměřených na prevenci záškoláctví, závislostí, násilí, vandalismu, sexuálního zneužívání, zneužívání sektami, prekriminálního a kriminálního chování, rizikových projevů sebepoškozování a dalších rizikových  jevů.

 

3)      Metodické vedení činnosti pedagogických pracovníků školy v oblasti prevence sociálně patologických jevů (vyhledávání problémových projevů chování, preventivní práce s třídními kolektivy apod.)..

 

4)      Koordinace spolupráce školy s orgány státní správy a samosprávy, které mají v kompetenci problematiku rizikových jevů, s metodikem preventivních aktivit v poradně a s odbornými pracovišti (poradenskými, terapeutickými, preventivními, krizovými a dalšími zařízeními a institucemi)

 

5)      Předávání odborných informací o problematice rizikových jevů, o nabídkách programů a projektů pedagogickým pracovníkům školy.

 

6)      Spolupráce s orgány státní správy a samosprávy, střediska výchovné péče, poradny, zdravotnická zařízení, Policie ČR, orgány sociální péče, nestátní organizace působící v oblasti prevence, centra krizové intervence a další zařízení, instituce a jednotliví odborníci).

 

7)      Orientační šetření žáků s rizikem či projevy rizikového chování, poskytování poradenských služeb těmto žákům a jejich zákonným zástupcům, případně zajišťování péče odpovídajícího odborného pracoviště (ve spolupráci s třídními učiteli).

 

8)      Spolupráce s třídními učiteli při zachycování varovných signálů spojených s možností rozvoje sociálně patologických jevů u jednotlivých žáků a tříd a participace na sledování úrovně rizikových faktorů, které jsou významné pro rozvoj sociálně patologických jevů ve škole.


 

 

 

 

 

 

Hasík

Vztahy v třídním kolektivu

Sociální sítě - kyberšikana

Nebezpečí na internetu

Kouření zabíjí!

Beseda s městskou policií