Pokud víš o spolužákovi, kterému je ve škole ubližováno, můžeš zcela anonymně sdělit jméno takové osoby prostřednictvím internetové aplikace a zabránit tak rozvíjející se šikaně na samém začátku. Po kliknutí na odkaz www.nntb.cz, tlačítko JSEM STUDENT a tlačítko VYHLEDEJ ŠKOLU zadej celý název "Základní škola Vsetín, Luh 1544, klikni na tlačítko POKRAČOVAT, vyplň požadované údaje a klikni na ODESLAT. Odpovědné osoby na škole se začnou upozorněním neprodleně zabývat.

 

Schránka důvěry na odkazu

 

SCHRÁNKA DŮVĚRY
Kotva
NEPŘEHLÉDNĚTE
Pololetní prázdniny
26.1.2021

V pátek 29. ledna 2021 jsou vyhlášeny pololetní prázdniny. Škola je s výjimkou výdejního okénka školní jídelny uzavřena. Školní družina má v tento den přerušen provoz.

Mgr. Petr Kořenek, ředitel školy

ÚŘEDNÍ HODINY VE ŠKOLE (DO 31.1.2021)
9.1.2021

VRÁTNICE - VYZVEDÁVÁNÍ BALÍČKŮ

ÚTERÝ, STŘEDA 9:00 – 14:00 ČTVRTEK 9:00 – 15:00

 

KANCELÁŘ ŠKOLY

ÚTERÝ AŽ ČTVRTEK 9:00 - 14:00

 

V případě potřeby možnost objednání na tel. č. 733 678 010, 571 431 790. Vyřízení mimo osobní nebo telefonický kontakt:skolaluh@skolaluh.cz

 

Bakaláři

Školní e-mail

Moodle

Naše florbalová akademie

Centrum dramatické výchovy

Virtuální prohlídka

Mapa webu
A
A
A

Speciální pedagog


Mgr. Dagmar Šimková
školní speciální pedagog

kontakt: dagmar.simkova@skolaluh.cz

 

tel. 571 431 790, kl. 46



Úřední hodiny: 
úterý - 
žáci
ostatní po domluvě - rodiče, vyučující, žáci





 

 

Náplň činnosti školního speciálního pedagoga:

 

1) speciálně pedagogická diagnostika zaměřená na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

2) pomoc při vytváření a zlepšování podmínek pro úspěšnou integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

3) speciálně pedagogické poradenství a intervence v rámci komplexní péče o tyto žáky s cílem o dosažení co nejvyššího stupně naplnění jejich vzdělávacích možností

4) reedukace žáků s potřebou podpůrných opatření, rozvoj dílčích funkcí

5) metodická pomoc pedagogickým pracovníkům školy při zajišťování speciálně pedagogické péče o žáky

6) spolupráce na tvorbě plánu pedagogické podpory nebo individuálního vzdělávacího plánu pro každého žáka s potřebou podpůrných opatření