Pokud víš o spolužákovi, kterému je ve škole ubližováno, můžeš zcela anonymně sdělit jméno takové osoby prostřednictvím internetové aplikace a zabránit tak rozvíjející se šikaně na samém začátku. Po kliknutí na odkaz www.nntb.cz, tlačítko JSEM STUDENT a tlačítko VYHLEDEJ ŠKOLU zadej celý název "Základní škola Vsetín, Luh 1544, klikni na tlačítko POKRAČOVAT, vyplň požadované údaje a klikni na ODESLAT. Odpovědné osoby na škole se začnou upozorněním neprodleně zabývat.

 

Schránka důvěry na odkazu

 

SCHRÁNKA DŮVĚRY
Kotva
NEPŘEHLÉDNĚTE
Vloženo nové učivo pro 1.- 4. roč. od 1.6.-5.6.2020
31.5.2020

ZDE

Informace pro rodiče
24.5.2020
Vážení rodiče,
od 25.5.2020 začíná pro přihlášené děti školní výuka. Objem učiva bude stejný pro všechny doma i ve škole. Pro děti, které se budou nadále vzdělávat doma, se budeme snažit zachovat videohodiny, během následujícího týdne budete postupně informováni o termínech (pokud dojde ke změně). Výuka Anglického jazyka v 1. a 2. ročnících bude nadále probíhat doma stejným způsobem.
 
Jsem deváťák!
11.5.2020

INFO

Bakaláři

Školní e-mail

Moodle

Naše florbalová akademie

Centrum dramatické výchovy

Virtuální prohlídka

Mapa webu
A
A
A

Speciální pedagog


Mgr. Renata Trčková

metodik prevence, školní speciální pedagog

Vzdělání: speciální pedagogika (PdF Olomouc)

Úřední hodiny: 

čtvrtek: 13:00 – 13:45 žáci
po domluvě rodiče, vyučující, žáci

 





 

 

Náplň činnosti školního speciálního pedagoga:

1) speciálně pedagogická diagnostika zaměřená na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami

2) pomoc při vytváření a zlepšování podmínek pro úspěšnou integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

3) speciálně pedagogické poradenství a intervence v rámci komplexní péče o tyto žáky s cílem o dosažení co nejvyššího stupně naplnění jejich vzdělávacích možností

4) reedukace žáků s potřebou podpůrných opatření, rozvoj dílčích funkcí

5) metodická pomoc pedagogickým pracovníkům školy při zajišťování speciálně pedagogické péče o žáky

6) spolupráce na tvorbě plánu pedagogické podpory nebo individuálního vzdělávacího plánu pro každého žáka s potřebou podpůrných opatření