Pokud víš o spolužákovi, kterému je ve škole ubližováno, můžeš zcela anonymně sdělit jméno takové osoby prostřednictvím internetové aplikace a zabránit tak rozvíjející se šikaně na samém začátku. Po kliknutí na odkaz www.nntb.cz, tlačítko JSEM STUDENT a tlačítko VYHLEDEJ ŠKOLU zadej celý název "Základní škola Vsetín, Luh 1544, klikni na tlačítko POKRAČOVAT, vyplň požadované údaje a klikni na ODESLAT. Odpovědné osoby na škole se začnou upozorněním neprodleně zabývat.

 

Schránka důvěry na odkazu

 

SCHRÁNKA DŮVĚRY
Kotva
NEPŘEHLÉDNĚTE
DISTANČNÍ VÝUKA
9.10.2020

Zvláštní pravidla při omezení osobní přítomnosti žáků ve školestanovení postupu k zahájení a provádění distanční výuky.

Bakaláři

Školní e-mail

Moodle

Naše florbalová akademie

Centrum dramatické výchovy

Virtuální prohlídka

Mapa webu
A
A
A

Lilie - centrum dramatické výchovy

Vloženo: 30.9.2019 | Zobrazeno: 1167x
Centrum dramatické výchovy Lilie působí v budově odloučeného pracoviště ZŠ Luh, se kterou systematicky a úzce spolupracuje.

PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVA DĚTÍ V LILII (2–6 let)

 

Provozní doba centra Lilie: 6:30 – 16:00

 

Centrum dramatické výchovy Lilie působí v budově odloučeného pracoviště ZŠ Luh, se kterou systematicky a úzce spolupracuje. Poskytuje kvalitní služby v oblasti výchovy a vzdělávání předškolních dětí s ohledem na jejich individuální potřeby a možnosti v esteticky hodnotném, harmonicky vyváženém prostředí. Dětem nabízí širokou škálu aktivit s cílem vytvářet bezpečný prostor pro poznávání, setkávání, pěstování vzájemných vztahů. Lilie svou výchovně vzdělávací koncepcí, která je založena na prožitkovém zkušenostním učení vycházejícím z tematického plánu „Žijeme pospolu“, děti všestranně připravuje ke vstupu na základní školu.

 

Alternativní pedagogický přístup je inspirován školstvím waldorfským, montessori a lesní pedagogikou s akcentem na podporu etických principů, rozvoj empatie a estetického vnímání dětí nejranějšího věku v oblasti dramatické, výtvarné, pohybové a rytmické. Při tvorbě harmonického esteticky vyváženého prostoru, výběru pomůcek i hraček proto byly zvoleny zejména přírodní materiály, díky nimž děti zažívají opravdovost a smysluplnost okolního světa. Naším záměrem je vytvoření prostředí bezpečí, souladu a vzájemné důvěry nejen mezi dětmi navzájem, ale s ohledem na pedocentrické pojetí přístupu k dítěti, také ve vztahu učitele a dítěte.
                                                   Image result for PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVA DĚTÍ V LILII (2–6 let)

V řízených činnostech jsou děti uváděny do světa poznání prostřednictvím poezie, pohádek, legend a příběhů. Dramatické hry na zadané téma rozvíjejí jejich vnímání, fantazii a tvůrčí dovednosti. Své citové prožitky děti vyjadřují slovním, pohybovým a výtvarným projevem. Tvořivá aktivita dětí směřuje k vyjádření jejich vlastních nápadů, pedagog je v procesu učení, v němž jde o interaktivní zkušenost prostřednictvím prožitku, partnerem - průvodcem, pomáhá dětem jejich impulzy rozvíjet. Zařízení disponuje bohatě vybavenými herními koutky s kvalitními hračkami a didaktickými pomůckami podporujícími kreativitu dětí i relaxačními zónami. Ve výtvarných činnostech uplatňujeme přírodní nebo recyklované materiály různých tvarů a vlastností povrchu. S nimi děti experimentují a zároveň v sobě pěstují myšlenku trvale udržitelného života.

Podporujeme vstřícné otevřené sociální klima také v korektním vztahu s rodiči dětí, které tvoří platformu porozumění a partnerské spolupráci. Před nástupem dítěte do zařízení rodičům poskytujeme dostatek informací o jeho chodu a aktivitách. V adaptačním procesu se snažíme minimalizovat obavy z nového prostředí a rodičům umožňujeme se svým dítětem krátce pobýt. Během školního roku se s nimi setkáváme na neformálních společných akcích, výletech, slavnostech a také při společném tvoření.



VÍCE NA http://www.lilie-centrum.cz/


zdroj: http://www.lilie-centrum.cz/