PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 15. 06. – 19. 06. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: „Hořící svíčky“. |
Karaoke: „Není nutno“. Nakreslíš k písničce nějaký obrázek? |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (zjisti, které plodiny z Ameriky dovezl do Evropy Kryštof Kolumbus). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: „Hořící svíčky“. |
Karaoke: „Princové jsou na draka“. Nakreslíš k písničce nějaký obrázek? |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (zjisti, které plodiny z Ameriky dovezl do Evropy Kryštof Kolumbus). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: „Hořící svíčky“. |
Karaoke: „Do věží“. Nakreslíš k písničce nějaký obrázek? |
Reklama Napiš jak, nebo jakým způsobem tě při nákupu zboží ovlivňuje reklama. |
ZÁBAVNÁ FYZIKA – domácí pokus: „Hořící svíčky“.
Postup: k pokusu budeš potřebovat 2 svíčky (1 vyšší a 1 nižší), zápalky a vyšší průhlednou sklenici. Obě svíčky zapal, přiklop je sklenicí a pozoruj je při hoření. Zhasly obě svíčky? Pokud ano, která zhasla dříve?
HUDEBNÍ VÝCHOVA:
youtube.cz písničky – pusť si nejprve písničku a dobře poslouchej melodii. Pak přepni na karaoke a zpívej si každý den!
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 08. 06. – 12. 06. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Měření času Popiš, jakým způsobem měříme čas. Vypiš přístroje, které používáme na měření času. |
Čeští hudební skladatelé Napiš jména 5 současných hudebních skladatelů a 5 hudebních skladatelů, kteří tvořili v minulých stoletích. Poraď se s internetem. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (zjisti, která zemědělská plodina je v ČR nejběžnější a odkud se k nám dostala). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Měsíc Napiš vše, co víš o této přirozené družici Země. Využij znalosti i z jiných předmětů |
Čeští hudební skladatelé Napiš jména 5 současných hudebních skladatelů a 5 hudebních skladatelů, kteří tvořili v minulých stoletích. Poraď se s internetem. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (zjisti, která zemědělská plodina je v ČR nejběžnější a odkud se k nám dostala). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Kamenné planety Najdi k této oblasti dostupné informace na internetu a zapiš je. |
Čeští hudební skladatelé Napiš jména 5 současných hudebních skladatelů a 5 hudebních skladatelů, kteří tvořili v minulých stoletích. Poraď se s internetem. |
Reklamace zboží Popiš správný postup při reklamaci např. sportovní obuvi. |
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 01. 06. – 05. 06. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Blesk a ochrana proti němu Popiš, jak podle tebe vzniká blesk. Kterým zařízením se proti němu chráníme? |
Hudební skrývačky. Najdi názvy hudebních nástrojů. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny druhy obilovin, které se pěstují v ČR). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Slunce Napiš vše, co víš o této hvězdě. Využij znalosti i z jiných předmětů (např. PŘ). |
Hudební skrývačky. Najdi názvy hudebních nástrojů. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny druhy obilovin, které se pěstují v ČR). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Malé tělesa Najdi k této oblasti nějaké informace na internetu a zapiš je. |
Hudební skrývačky. Najdi názvy hudebních nástrojů. |
Poptávka Napiš, co podle tebe ovlivňuje lidi při výběru těchto výrobků: sportovní boty, lyže, jízdní kolo, potraviny, osobní automobil, zájezd k moři. |
HUDEBNÍ SKRÝVAČKY. Najdi ve větách ukryté názvy hudebních nástrojů:
1/ Anči, nelez na to prkno.
2/ Včera Petr i anglický čaj uvařil.
3/ Na nohou měl Kuba sandály.
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 25. 05. – 29. 05. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: „Šiška ve vodě“. |
Karaoke: „Saxana“. Můžeš k ní nakreslit tematický obrázek. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš méně známé druhy ovoce – tropické, subtropické). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: „Šiška ve vodě“. |
Karaoke: „Miluju a maluju“. Můžeš k ní nakreslit tematický obrázek. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš méně známé druhy ovoce – tropické, subtropické). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: „Šiška ve vodě“. |
Karaoke: „Jdi za štěstím“. Můžeš k ní nakreslit tematický obrázek. |
Reklama - logo Navrhni, vytvoř a nakresli vlastní logo = grafickou značku k určitému výrobku. Také výrobek si můžeš vymyslet (oblečení, hračka, a jiný). |
ZÁBAVNÁ FYZIKA – domácí pokus: „Šiška ve vodě“.
Postup: k pokusu budeš potřebovat 2 otevřené šišky (1 pro porovnání) a 1 sklenici s vodou. Suchou šišku vlož do sklenice s vodou (užší konec šišky směřuje ke dnu sklenice). Po 1 hodině vytáhni šišku ze sklenice a porovnej ji se suchou šiškou. Co se s ní stalo? A proč? Pokus se změnu popsat vlastními slovy.
HUDEBNÍ VÝCHOVA: youtube.cz písničky – pusť si nejprve písničku a dobře poslouchej melodii. Pak přepni na karaoke a zpívej si každý den!
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 18. 05. – 22. 05. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Měření času Zhluboka se nadechni, zadrž dech a délku zadržení měř pomocí telefonu. Získaný údaj zapiš. Postup opakuj ještě 2krát. Všechny 3 údaje sečti a výsledek převeď na minuty. |
Hudební skrývačky: z přeházených písmen se pokus složit několik hudebních pojmů. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny způsoby zpracování a uchování ovoce). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Archimedův zákon Vyhledej na internetu definici Archimedova zákona a napiš ji. |
Hudební skrývačky: z přeházených písmen se pokus složit několik hudebních pojmů. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny způsoby zpracování a uchování ovoce). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Jaderné elektrárny Vyhledej na internetu jakékoliv informace o jaderných elektrárnách v ČR. Vypiš je. |
Hudební skrývačky: z přeházených písmen se pokus složit několik hudebních pojmů. |
Platidla v ČR Jaké druhy platidel používáme? Sečti u všech jejich nominální hodnoty. K jakému číslu jsi došla? |
HUDEBNÍ SKRÝVAČKY.
Z přeházených písmen se pokus složit několik základních hudebních pojmů:
1) nootáv snovao 2) nikal 3) arezem
4) onat 5) lomkap 6) eolmied
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 11. 05. – 15. 05. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Měření délky Vyber si ve svém okolí 3 předměty. Změř jejich nejdelší stranu (použij správné jednotky). Získané údaje seřaď vzestupně. |
Hudební doplňovačky: doplň podle části textu název písničky. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny způsoby zpracování a uchování zeleniny). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Plyny Vzpomeneš si na jejich některé vlastnosti? Vypiš je. |
Hudební doplňovačky: doplň podle části textu název písničky. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny způsoby zpracování a uchování zeleniny). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Slunce Napiš vše, co víš o této hvězdě. Využij znalosti i z jiných předmětů (např. PŘ). |
Hudební doplňovačky: doplň podle části textu název písničky. |
Bankovka Vytvoř vlastní návrh bankovky - její nominální hodnotu i grafické zpracování. |
HUDEBNÍ DOPLŇOVAČKY. Pokus se vyluštit (a napsat) názvy 3 písniček podle určité části jejich textů:
1) … jeden nese česnek, druhý zase … třetí cibulu …
2) … můj milý se hněvá, já nevím proč …
3) … to je moje potěšení, travička …
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 04. 05. – 07. 05. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: „Vejce na špičce“. |
Karaoke: „Máme rádi zvířata“. Můžeš k ní nakreslit tematický obrázek. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny druhy ovoce, které pěstujeme na zahradě). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: „Vejce na špičce“. |
Karaoke: „Když se zamiluje kůň“. Můžeš k ní nakreslit tematický obrázek. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny druhy ovoce, které pěstujeme na zahradě.). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Planety Vypiš všechny planety sluneční soustavy, na které si vzpomeneš. Využij znalosti i z jiných předmětů (např. PŘ). |
Karaoke: „Tři čuníci jdou“. Můžeš k ní nakreslit tematický obrázek. |
Příklad: Tvůj mladší sourozenec půjde do 1. třídy. Potřebuje aktovku a další školní potřeby. Všechny školní potřeby a pomůcky vypiš i s jejich cenou. Jaká bude výsledná částka? |
ZÁBAVNÁ FYZIKA – domácí pokus: „Vejce na špičce“.
Postup: k pokusu budeš potřebovat 1 vejce a kuchyňskou sůl. Na stůl si nasyp menší hromádku soli. Vajíčko postav svisle špičkou dolů do hromádky soli. Sůl teď podpírá vajíčko, aby nespadlo. Rozhodně k tomu ale není potřeba všechna. Velmi opatrně přebytečnou sůl odfoukej. Když se ti povede odfoukat dost soli, aniž by vajíčko spadlo, může se opravdu zdát, že stojí samo na špičce.
HUDEBNÍ VÝCHOVA: youtube.cz písničky – pusť si nejprve písničku a dobře poslouchej melodii. Pak přepni na karaoke a zpívej si každý den!
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 27. 04. – 30. 04. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Skupenství látek Jaké druhy potravin můžeš koupit ve skupenství kapalném a pevném? Uveď ke každému skupenství alespoň 5 příkladů. |
Skrývačka. Z přeházených písmen se pokus složit název hudebního nástroje: keníbub |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny druhy zeleniny, které pěstujeme na zahradě).
|
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Kapaliny Vzpomeneš si na jejich vlastnosti? Vypiš je. |
Skrývačka. Z přeházených písmen se pokus složit název hudebního nástroje: buritamna |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (vypiš všechny druhy zeleniny, které pěstujeme na zahradě.). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Elektrická energie Vyhledej a napiš všechny dodavatele elektrické energie v ČR. |
Skrývačka. Z přeházených písmen se pokus složit názvy hudebních nástrojů: kordeona, valkír, pemurtat |
Školní výlet: vyber cíl výletu a pokus se sestavit jeho rozpočet (kolik bude stát doprava a např. vstupné). |
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 20. 04. – 24. 04. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Skupenství látek Napiš názvy (mohou to být předměty ve tvém okolí): 3 látek pevných, 3 látek kapalných, 3 látek plynných. |
Znáš nějaký hudební nástroj? Nakresli ho. Znáš písničku, ve které se o některém hudebním nástroji zpívá? Napiš její název. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (popiš jarní práce, které provádíme na zahradě). Budu ráda, když využiješ znalosti i z jiných předmětů, např. PŘ. |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Rychlost Seřaď podle rychlosti (od nejpomalejšího po nejrychlejší): názvy 5 dopravních prostředků, názvy 5 zvířat. |
Znáš nějaký hudební nástroj? Nakresli ho. Znáš písničku, ve které se o některém hudebním nástroji zpívá? Napiš její název. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (popiš jarní práce, které provádíme na zahradě). Budu ráda, když využiješ znalosti i z jiných předmětů, např. PŘ. |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Elektrická energie Vzpomeň si na některé typy elektráren v ČR; popiš, jakým způsobem se v nich elektrická energie vyrábí. |
Jistě posloucháš současnou populární hudbu. Napiš jména 3 interpretů (zpěváků, zpěvaček) a názvy 3 hudebních skupin. Se kterými dalšími uměleckými obory bys spojila hudbu? Vypiš je. |
Popiš všechny způsoby a formy placení (jak nebo čím můžeš platit v obchodech, v e-shopech). |
Můžeš také sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 14. 04. – 17. 04. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
6. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: vezmi si pravítko a chvíli ho otírej např. tričkem nebo mikinou. Pak si ho dej zlehka nad hlavu. Co se stane a proč? Děj krátce popiš. |
Karaoke: „Jdu cestou necestou“. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (napiš názvy ovocných keřů a stromů a seřaď je podle počátku kvetení – který keř/strom začíná kvést jako první a pokračuj až k poslednímu). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT/Pp |
7. C |
Zábavná fyzika – domácí pokus: vlož zátku do umyvadla, napusť ho vodou a na hladinu polož uzávěr od pet lahve. Co se stane a proč? Děj krátce popiš. Který zákon jsi pokusem prokázal/a? |
Karaoke: „Tráva neroste“. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (napiš názvy ovocných keřů a stromů a seřaď je podle počátku kvetení – který keř/strom začíná kvést jako první a pokračuj až k poslednímu). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Krátce popiš zásady bezpečnosti práce s elektrickými spotřebiči, které doma používáš. |
Karaoke: „Šaty dělaj člověka“. |
Které známé osobnosti česko-slovenských dějin jsou vyobrazeny na českých bankovkách? Zapiš nominální hodnotu bankovky a jméno osobnosti, která je na ní vyobrazená. |
HUDEBNÍ VÝCHOVA: youtube.cz písničky – pusť si nejprve písničku a dobře poslouchej melodii. Pak přepni na karaoke a zpívej si každý den!
Sleduj vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA: 06. 04. – 10. 04. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT |
6. C |
Mezipředmětové vztahy – využití a propojení znalostí z dalších předmětů (např. PŘ, VO). |
Napiš text státní hymny ČR a nakresli k ní i státní vlajku ČR. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (např. jarní květiny a byliny – vypiš jejich názvy). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT |
7. C |
Mezipředmětové vztahy – využití a propojení znalostí z dalších předmětů (např. PŘ, VO). |
Napiš text státní hymny ČR a nakresli k ní i státní vlajku ČR. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (např. jarní květiny a byliny – vypiš jejich názvy). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Mezipředmětové vztahy – využití a propojení znalostí z dalších předmětů (např. PŘ, VO). |
Napiš text státní hymny ČR a nakresli k ní i státní vlajku ČR. |
Vzpomeneš si na všechny základní (nutné) výdaje domácnosti? Vypiš je a připiš k nim i výše měsíčních záloh (plateb). |
Mezipředmětové vztahy: Chování v mimořádných situacích
Chování v mimořádných situacích - krátce popiš chování občana v dnešních dnech (nouzový stav).
Sleduj vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 30. 03. – 03. 04. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT |
6. C |
Napiš názvy elektrospotřebičů, které doma používáte. |
Napiš název 1 písničky s jarní tematikou. Karaoke: „Běžela ovečka“. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (např. zahradní pracovní nářadí). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT |
7. C |
Napiš názvy elektrospotřebičů, které doma používáte. |
Napiš název 1 písničky s jarní tematikou. Karaoke: „Červený šátečku“. |
Dle možností: internet – vyhledávání informací (např. zahradní pracovní nářadí). |
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Napiš názvy elektrospotřebičů, které doma používáte. U některého z nich dopiš, v jaký druh energie se mění energie elektrická. |
Napiš názvy 3 písniček s jarní tematikou. Karaoke: „Červená řeka“. |
Příklad: dostáváš měsíční kapesné v hodnotě 300,- Kč. Co všechno si z těchto peněz můžeš koupit? Ke každému zboží (věci) dopiš i jeho cenu. |
NĚCO MÁLO DO Pp: Jak vypěstovat „domácí vitaminy“.
Postup: vezmi jakoukoliv skleničku (např. od jogurtu nebo marmelády) a napusť ji do 2/3 vodou. Do vody ponoř 1 středně velkou cibuli koncem „s vlásky“. Sklenici dej na parapet okna a pozoruj, co se stane. Své pozorování můžeš i popsat. A nakonec … dobrou chuť!
HUDEBNÍ VÝCHOVA: youtube.cz písničky – pusť si nejprve písničku a dobře poslouchej melodii. Pak přepni na karaoke a zpívej si každý den!
Sleduj vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 23. 03. – 27. 03. 2020
ZÁBAVNÁ FYZIKA: Proč se led solí? ……. Co se stane, když se posolí led? Proč se solí silnice?
Postup: K pokusu budeš potřebovat 2 kostky ledu z mrazáku, 2 misky a kuchyňskou sůl.
Do každé misky dej 1 kostku ledu. V jedné misce kostku posyp kuchyňskou solí (dej jí víc). Kostku ve druhé misce nesol vůbec. Misky dej blízko sebe na stejné místo (např. k oknu). Nedotýkej se žádné z misek ani ledu uvnitř. Pozoruj během následujících několika minut, co se s kostkami v obou miskách děje – solí posypaná kostka taje rychleji.
Jak je to možné? Když led posypeme solí, poklesne jeho teplota tání pod 0 °C a taje rychleji. To je také důvod, proč se v zimě sypou namrzlé silnice, ulice a chodníky solí.
Sleduj vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/odpoledka
PLÁN DOMÁCÍHO STUDIA - 16. 03. – 20. 03. 2020
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT |
6. C |
Síla a její měření |
referát: Hudební výrazové prostředky – rytmus (písemně) |
práce s internetem – vyhledávání informací |
|
|
karaoke: „Vadí, nevadí“ |
|
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ICT |
7. C |
Spojené nádoby |
referát: Adam Michna z Otradovic (písemně) |
práce s internetem – vyhledávání informací |
|
Pascalův zákon |
karaoke: „Jdu cestou necestou“ |
|
|
|
|
|
|
FYZIKA |
HUDEBNÍ VÝCHOVA |
ZEK |
9. C |
Elektromagnetická indukce |
referát: kubismus (písemně) |
referát: reklama (písemně 10 řádků) |
|
|
karaoke: „Zafúkané“ |
|
|
|
|
|
FYZIKA: do vyhledavače PC napsat rande s fyzikou – přehled dílů – vybrat zadanou lekci a sledovat video, z videa vypracovat krátký zápis
HUDEBNÍ VÝCHOVA: na PC vyhledat odkaz na dané téma a písemně zpracovat referát (8-10 řádků)
youtube.cz písničky – pustit si nejprve písničku, pak přepnout na karaoke
sledovat vysílání programů ČT 1 a ČT2:
www.ceskatelevize.cz/Odpoledka
Sponzorem tábora Lednice je chalupa u Olšáků – Bydlení v srdci Beskyd
Partnerem pro akce Strašidelná škola a Přenocování je: U Ogarů - Pizzerie a Burger Grill Ratiboř
Partnerem školy je: Květinářství Křížovi Vsetín
Copyright © 2017 - 2024 | Základní škola Vsetín, Luh 1544, příspěvková organizace &   Vitalex Computers s.r.o. - Tvroba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies